Medarbejder i RTM

Vi har indrettet os i en ombygget gård, og fået omgivelser som er skabt til den vækst, vi som virksomhed ønsker og forventer indenfor de kommende år.

 

Det afspejler sig også i de krav, som vi stiller til vore medarbejdere. Vi er 100 % dedikerede til altid at sætte kunden i fokus, for kunden er det bedste, vi har.

 

Det betyder, at vi stiller store krav til medarbejderne enkeltvis og samlet. Samtidig lægger vi vægt på, at RTM er en spændende, sjov og udfordrende arbejdsplads. Vi er kendetegnet ved fightervilje, energi og handlekraft. Du skal have dine meningers mod og positiv indstilling til dine medmennesker.

 

Vi lægger stor vægt på, at vore medarbejdere er tilfredse, og som konsekvens af dette tilbyder vi en menneskelig og faglig udvikling, som kun ses de færreste steder.

 

Udadtil forventer vi en adfærd, der vil kunne matche en hvilken som helst situation, du vil komme ud for i løbet af dagen.

Ledige stillinger

RTM Insurance Brokers A/S er i vækst.
Det betyder, at ledige stillinger vil blive annonceret på denne side. Udover dette er uopfordrede ansøgninger velkomne, stilet til vor Personaleafdeling eller ved mail til mail@rtm.dk

Se nederst på siden hvilke ledige stillinger vi har slået op lige nu.

 

RTM beskæftiger medarbejdere indenfor følgende områder:

 

Industriforsikring:
  • Account managere
  • Forsikringsmæglere
  • Risk managere
  • Ingeniører
Firmapension:
  • Pensionsrådgivere
  • Pensionsforsikringsmæglere
  • Seniorrådgivere
Account manager indenfor:
  • Warranty
  • Liability
Regnskabsafdeling:
  • Regnskabschef
  • Regnskabsmedarbejdere
  • Jurister

 

Administrationschef

Har du lyst til at videreudvikle et velfungerende team, samt være med til at flytte Danmarks største dansk-ejet forsikringsmægler til næste stadie, så er muligheden der hos RTM.

RTM’s stærke vækst i pensionsforretningen gør det muligt for os at blive bedre og endnu mere tilgængelige overfor vores kunder.

Derfor sætter vi gang i en række organisatoriske justeringer, og vi sætter gang i en yderligere udvikling af pensionsforretningens processer, forretningsgange og systemløsninger. Vi har også besluttet at etablere en egentlig kundeservicefunktion således at, vi kan få forbedret vores serviceniveau og koncepter til nye højder og nye branche-standarder.

Derfor søger vi efter en stærk personlighed til at forestå og til at varetage disse funktioner.

Jobbeskrivelse

Du får det daglige ansvar for administration og kundeservicefunktionen for RTM Pension, herunder personaleansvar for den pågældende gruppe medarbejdere. Afdelingen skal videreudvikles, så kundeservicefunktionen står stærkere over for vores kunder.

I samspil med vores IT-leverandør skal it-systemerne optimeres, så processerne bliver mere effektive, så tiden kan benyttes på kunderne i stedet.

Du får en tæt kontakt til pensionsselskaberne, da du får ansvaret for processerne rettet mod pensions- og sundhedsforsikringsselskaberne.

Derudover har du ansvar for uddannelse og kompetence opbygning af egne medarbejdere, dertil kommer du til at indgå i ledelsesgruppen i pension.

Profil:

Du er en selvstændig, engageret og udviklingsorienteret person med hands-on mentalitet. Du har en god forretningsforståelse og besidder gode analytiske evner samt en høj detaljesans. Du har et stort drive og tager ansvar for egne opgaver. Du evner at bevare overblikket også i travle perioder og er en udpræget teamplayer. Som person er du ambitiøs, udadvendt, proaktiv, engageret og har et godt humør og en positiv indstilling.

Kvalifikationer:

Vi forestiller os, at den rette kandidat kommer med erfaring fra pensionsbranchen, samt du har erfaring med administration og ledelsesansvar. Derudover har du gennemgået niveau 4, gerne niveau 5, på forsikringsakademiet.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Fast/fuldtid. Løn i henhold til kvalifikationer. Din ansættelse er på RTMs hovedkontor i Greve.

Tiltrædelse:

  1. oktober 2018

Ansøgning:

Din ansøgning skal være os i hænde senest 31. juli 2018 – Ansøgning sendes til jaj@rtm.dk el. mr@rtm.dk. Hvis du har spørgsmål i forhold til jobbet, så er du velkommen til at kontakte Jannik Jønsson på tlf. 2099 9317 eller Mogens Rosengaard på tlf. 2632 5131.