RTM Insurance Brokers

RTM Selvbetjening

Tilmelding, afmelding og oplysninger om ændringer til firmapensionsordninger, sundhedsforsikringer og lignende medarbejderforsikringsordninger skal ske via RTM Selvbetjening.

RTM selvbetjening giver vores kunder en nem og hurtig adgang til at foretage tilmeldinger, oplyse om ændringer og meddele om fratrædelser/afmelding til virksomhedens pensions- eller sundhedsforsikring m.m.

Med RTM selvbetjening opnår vi og vores kunder en rationel og sikker håndtering og udvekslinger af disse oplysninger.

Du får også en dokumentation for den foretagne indberetning, idet du straks modtaget en bekræftelse pr. mail på den gennemførte indberetning.

Sikkerhed

RTM Selvbetjening er en sikker løsning til håndtering af personfølsomme oplysninger, idet systemløsningen er WEB-baseret. Det betyder, at oplysningerne tastes og afgives direkte i RTMs database, og dermed kun tilgængelige for RTMs medarbejdere.

Har du brug for hjælp til at foretage en indberetning, er du velkommen til at ringe på 4353 1444.