RTM Industri Betjening

Et samarbejde med RTM hjælper dig i det daglige. Alle girokort, policer og øvrig korrespondance bliver kontrolleret af en RTM-medarbejder.

 

Skulle der ske en skade, vil vi sørge for rådgivning og hjælp med papirarbejdet. For dig vil det betyde, at du sparer tid, penge og undgår besvær og bekymringer.

 

Vi sikrer, at dine forsikringer automatisk sendes i udbud til en række forsikringsselskaber, en jævnlig opdatering af virksomhedens forsikringspolitik samt en løbende professionel sparring.

 

Vi gør os ekstra umage, når skaden er sket

Det er, når skaden sker, at samarbejdet skal stå sin prøve. Det er her, hvor ord erstattes med handlinger – og hvor det kun er resultater, der tæller. Det er her, vi viser, at vi er partnere med kunden. Vi melder klart ud, at vi er på kundens side.

 

Vi behandler skader for vore kunder hver dag og sætter en ære i, at kunderne oplever, at vi kun beskæftiger os med deres skade.

 

Vi måler som de eneste i branchen kvalitet og service i skadebehandlingen. Og vi gør alt, hvad der er muligt, hvis en kunde ikke er tilfreds.

 

Trofaste kunder skal man gøre sig fortjent til!

Den måde, vi driver forsikringsmæglervirksomhed på, er vores stigende kundekreds begejstret for, men vi er især glade for, at vi sjældent må sige farvel til en kunde.

COLOURBOX1223566