RTM Industri Service

Det er vigtigt, at vore kunder i det daglige samarbejde oplever et højt serviceniveau og høj kvalitet i samarbejdet.

 

Gennem vore betjeningskoncepter sikres du som kunde et klart billede af den service, du vil opleve i det daglige ved udbudsrunder, skadeassistance, rapportering m.m.

 

Du vil som kunde opleve overblik, sikkerhed og høj kvalitet. Vi overlader intet til tilfældigheder. Der vil altid være kontrol over forsikringsdækning, præmie, skadeforløb, risici etc. Og vi holder dig løbende orienteret om nyheder og udviklinger i forsikringsbranchen. Det sker gennem møder, konferencer og ved besøg i din virksomhed.

 

Vi satser meget på, at vores ingeniør arbejder særdeles tæt sammen med vores kunder, så vi gennem en dialog sikrer den mest optimale forsikringsdækning med udgangspunbkt i kundens ønsker og behov. Derfor bliver vores ingeniører ved med at spørge, indtil hver sten er vendt, og den rette løsning er fundet. En manglende belysning af en potentiel fare kan i værste fald koste millioner af kr.

 

Vores ingeniører har fx. en central rolle i forbindelse med forslag til udarbejdelse af aktiv skadeforbyggelse, så man undgår ubehagelige overraskelser ved skader. Afhængig af projektets omfang kan det være nødvendig at diskutere økonomi.

 

For at sikre at vi er på rette vej, afholder vi et årligt møde med den enkelte kunde. Inden dette møde gennemfører vi en kundetilfredshedsanalyse.

Consultation. Consultation and discussion with consultants and customers.